“اے الله مجھے اپنے چند لوگوں میں شامل کر

اسلام آباد (قدرت روزنامہ05فروري2017)ایک بار حضرت *عمر رضى اللہ* بازار میں چل رہے تھے، وہ ایک شخص کے پاس سے گزرے جو دعا کر رہا تھا، "اے الله مجھے اپنے چند لوگوں میں شامل کر، اے الله مجھے اپنے چند لوگوں میں شامل کر". حضرت *عمر رضى الله* نے اُس سے پوچھا، یہ دعا تم نے کہاں سے سیکھی؟ وہ بولا، الله کی کتاب سے، الله نے قرآن میں فرمایا ہے، *"اور میرے بندوں میں صرف چند ہی شکر گزار ہیں.

"* (القرآن 34:13) حضرت *عمر رضي الله عنه* یہ سُن کر رو پڑے اور اپنے آپ کو نصیحت کرتے ہوئے بولے،"اے عمر ! لوگ تم سے زیادہ علم والے ہیں، اے الله مجھے بھی اپنے اُن چند لوگوں میں شامل کر."

ہم دیکھتے ہیں کہ جب ہم کسی شخص سے کوئی گناہ کا کام چھوڑنے کا کہتے ہیں تو وہ کہتا ہے کہ یہ اکثر لوگ کرتے ہیں . میں کوئی اکیلا تو نہیں. اگر آپ قرآن پاک میں "اکثر لوگ" سرچ کریں تو *"اکثر لوگ"* *" اكثر لوگ نہیں جانتے"* (7:187) *"اكثر لوگ شکر ادا نہیں کرتے"*(2:243) *"اكثر لوگ ایمان نہیں لائے"*(11:17) اگر آپ *"زیادہ تر"* کو سرچ کریں، تو آپ کو ملے گا کہ زیادہ تر لوگ، *"زیادہ تر شدید نافرمان ہیں"*. (5:59) *"زیادہ ترجاہل ہیں"* (6:111) *"زیادہ تر راہ راست سے ہٹ جانے والے ہیں."* (21:24) *"زیادہ ترسوچتے نہیں."* (29:23) *"زیادہ تر سنتے نہیں"* (8:23) تو اپنے آپ کو چند لوگوں میں ڈالو جن کے بارے میں الله نے فرمایاِ، *"میرے تھوڑے ہی بندے شکر گزار ہیں"*(34:13) *"اور کوئی ایمان نہیں لایا سوائے چند کے"*(11:40) *"مزے کے باغات میں پچھلوں میں زیادہ هيں اور بعد والوں میں تھوڑے"* (56:12-14) *چند لوگوں میں اپنے آپ کو شامل کریں اور اس کی پرواہ نہ کریں کہ اورکوئی اس راستے میں نہیں اور آپ اکیلے ہیں*

..


قدرت میڈیا گروپ اور اس کی پالیسی کا کمنٹس سے متفق ہونا ضروری نہیں
Loading...

تازہ ترین

To Top