کیسٹرول آئل(ارنڈی کا تیل)ایسا آئل ہے کہ جس کے استعمال سے صرف 10دن میں آپ کے بال گرنا رک جائیں گے اور ساتھ ہی نئے بال بھی آنے لگیں گے

لندن(قدرت روزنامہ04فروري2017)گرتے بالوں کی وجہ سے مردوخواتین یکساں پریشان ہوجاتے ہیں اور اس کے تدارک کے لئے کئی طرح کے ٹوٹکے آزماتے ہیںجن کا بعض اوقات اس قدر نقصان ہوجاتاہے کہ پریشانی میں مزید اضافہ ہوجاتا ہے.اگر آپ کیسٹرول آئل(ارنڈی کا تیل)ایسا آئل ہے کہ جس کے استعمال سے صرف 10دن میں آپ کے بال گرنا رک جائیں گے اور ساتھ ہی نئے بال بھی آنے لگیں گے.

یہ تیل بالوں کے ساتھ جلد کے لئے بھی انتہائی مفید ہے ، یہ تیل زیادہ مہنگا بھی نہیں اور بازار میں بآسانی دستیاب ہے. اسی طرح ناریل کا تیل بھی بالوں کی نشوونما کے لئے بہت زیادہ فائدہ مند پایا گیا ہے. ان دونوں تیلوں کی ایک جتنی مقدار لے کر انہیں اچھی طرح مکس کریں.اب اسے سر میں لگائیں اور ایک گھنٹہ یا اس سے زیادہ لگارہنے دیں،اس کے بعد بالوں کو نیم گرم پانی سے دھولیں. اگر آپ روکھے اور خشک بالوں کی وجہ سے پریشان ہیں تو تھوڑاسا کیسٹرول آئل لے کر اسے سر میں لگالیں، ساری رات اسے لگارہنے اور اگلی صبح سر کو دھولیں.چند دن کے استعمال کے بعد آپ واضح فرق دیکھیں گے.

..


قدرت میڈیا گروپ اور اس کی پالیسی کا کمنٹس سے متفق ہونا ضروری نہیں
Loading...

تازہ ترین

To Top